Airwave OÜ e-poe üld- ja tellimistingimused

Seisuga 09.06.2025

1. Tingimuste ulatus ja kehtivus

1.1 Käesolevad Airwave OÜ (edaspidi Müüja) e-poe üld- ja tellimistingimused (edaspidi nimetatud Tingimused) kehtivad kõikide isikute suhtes (edaspidi Ostja), kes kasutavad https://airwave.ee/ e-poodi (edaspidi e-pood), tellivad e-poest kaupu ja teenuseid (edaspidi Kaup), sealhulgas sõlmides e-poest kauba ostmiseks ostu- müügilepingu (edaspidi Müügileping).

1.2 Tingimuste aktsepteerimisega kinnitab Ostja, et ta on Müügilepingu tingimustega tutvunud, nendega nõus ja täidab neid.

2. Kaupade ostmine ja tellimuse vormistamine e-poes

2.1 E-poest on võimalik osta neid Kaupu, millel on link „Lisa korvi“. Kauba hind ja Kauba saadavus võivad jooksvalt ja ette teatamata muutuda. Kui Ostja on esitanud tellimuse enne Kauba hinna muutumist, rakendub tellimuse hetkel kehtinud hind.

2.2 Müüjal on õigus e-poe vahendusel sõlmitud Müügilepingust taganeda ning tellitud Kaup jätta üle andmata või teenus osutamata järgnevatel juhtudel: Kaup on laost otsa saanud; tegemist on e-poe „Tellimisel“ staatusega Kaubaga, mis on laost otsa saanud; Kauba hinda või omadusi on e-poes kuvatud valesti süsteemivea tõttu.

2.3 Ostukorv ja tellimuse vormistamine

Ostukorvis olevate Kaupade kogust võib muuta. Kauba ostukorvi lisades on võimalik valida juurde ka valitud Kaubaga kokkusobivaid tooteid ning teenuseid, vajutades ostukorvi nupule „Lisavalikud:“ sektsiooni all. Kauba tellimiseks tuleb valida sobiv tarneviis. Tarneviisi täpsustused küsitakse edaspidi makse lehel. E-poe ostutingimustega saab tutvuda ning nendega nõustumisel kinnitatakse seda, tehes märke („linnuke“) tingimuste ette.

Tellimuse kinnitamiseks tuleb Ostjal vajutada nupul „Esita tellimus“ ning Ostja suunatakse makseviisi lehele, kus tuleb valida sobiv makseviis. Makseviisi saab Ostja muuta ka tellimuse viimases etapis. Samas etapis saab Ostja valida tarneviisi ning vajutada nuppu “Esita tellimus”. Järgnevalt ilmub Tellimuse kinnitamiseks ja ostu sooritamiseks vajalik lõplik makseviisi valik. Ostja saab valida makseviisi ning tasuda oma ostu eest. Lisaks saab klient valida arvega tasumise meetodi, mille puhul ei pea klient kohe Kauba eest tasuma ning arve saadetakse peale kauba välja võtmist. Tellimuse vormistamisel tuleb Ostjal olla tähelepanelik, sest sellest sõltub tellitud toodete kiire ja häireteta kohaletoimetamine.

Müügileping loetakse sõlmituks arvates tellimuse kinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest Airwave OÜ arvelduskontole või esitatud müügitellimusest, mille makseviisiks on „Arvega tasumine“.

2.4 Kaupade eest tasumine

Kaupade eest on võimalik tasuda: internetipanga kaudu (Swedbank, SEB, Luminor , LHV Pank pangalinkide kaudu). Arvega tasumisega on võimalik esitada müügitellimus, klikates kinnita tellimus leheküljel nupule „Arvega tasumine“ ning seejärel kinnitades tellimuse.

Peale makse sooritamist saadab e-pood Ostjale Tellimusekinnituse ja Saatelehe, mille alusel saab Ostja Kauba kätte. Arve tellimuse eest saadetakse e-mailile peale kauba kättesaamist.

Kõiki Airwave OÜ e-poe külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot. Krüpteeritud andmesidekanal pankadega tagab Ostja isikuandmete ja pangarekvisiitide turvalisuse. Airwave OÜ esindajatel puudub ligipääs vastavatele krüpteeritud andmetele.

2.5 Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine

Kaup toimetatakse Ostja poolt tellimuses sisestatud tarneaadressile. Tarne teostamise kohta teavitatakse Ostjat tellimuse vormistamisel märgitud kontaktandmete vahendusel. Tellitud Kauba transport teostatakse vastavalt tellimuse vormistamise hetkel kehtivatele transporditingimustele.

Tellimuse vormistamisel tuleks Ostjal jälgida esitatavate kontaktandmete õigsust, vältimaks viivitusi ja arusaamatusi Kauba kohaletoimetamisel. Airwave OÜ ja kullerfirma ei vastuta Kauba kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Ostja poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.

Kaup antakse üle vaid Ostjale ning saatelehe alusel. Enne saatelehe allkirjastamist vaadake Kauba pakend hoolikalt üle ning pakendi kahjustuste korral teeb Ostja vastava märke saatelehele. Katkise pakendi korral on Ostjal võimalik keelduda saadetise vastuvõtmisest ja/või teavitades sellest koheselt Airwave OÜ klienditeenindust aadressil info@airwave.ee.

Kolmandale isikule antakse Kaup üle volituse olemasolul (sealhulgas juhul, kui Ostja on määranud tellimuses Kauba saajana kolmanda isiku). Müüja võib volitada Kauba kätte toimetamiseks kolmandaid isikuid (sealhulgas kasutada kullerteenust).

Kui Ostja ei tule Kaubale järele hiljemalt 14 (neljateistkümne) päeva jooksul pärast kokkulepitud Kauba kättesaamise kuupäeva, loetakse, et Ostja on Müügilepingut rikkunud ning ta ei soovi Kaupa. Müüjal on õigus Müügilepingust ühepoolselt taganeda ning nõuda kahju hüvitamist (näiteks kauba hoiukulusid) ja tasaarveldada Müüja poolt kantud kahju Ostja poolt ette tasutud summadega.

2.6 Taganemisõigus

Käesolev taganemise kord ei kehti sõlmitud tarbijakrediidilepingust taganemise korral. Tarbijakrediidilepingust taganemine toimub nimetatud lepingus määratud korras.

2.6.1 Ostjal on õigus põhjust avaldamata taganeda e-poest sõlmitud Müügilepingust 14 päeva jooksul.

2.6.2 Taganemistähtaeg lõpeb 14 päeva möödumisel alates päevast mil Ostja või Ostja nimetatud kolmas isik, kes ei ole vedaja, on saanud Kauba füüsiliselt enda valdusesse.

2.6.3 Taganemisõiguse kasutamiseks tuleb teavitada Müüjat oma otsusest Müügilepingust taganeda kirjaliku avaldusega, mis tuleb esitada Müüja esinduses või saata e-postiga.

Kontaktandmed:
Airwave OÜ
Kesk-Sõjamäe 7, 11415 Tallinn, Estonia
info@airwave.ee
tel. +372 600 0970

2.7 Müügilepingu tühistamine

Ostjal on õigus tühistada oma tellimus peale Kauba eest tasumist, kuid enne Kauba kohaletoimetamist ilma lisakuludeta. Müügilepingu/Tellimuse tühistamiseks tuleb Ostjal saata vastavasisuline teade koos Müügilepingu numbriga e-posti aadressile info@airwave.ee. Müügilepingu tühistamise kohta saadetakse Ostjale kinnitus.

2.8 Müüja poolt müüdavates seadmetes kasutamiseks vajalikke keskkonnaohtlikke kulumaterjale nagu akusid ja patareisid võetakse tasuta vastu Airwave OÜ väljastuspunktis. Suuremõõtmelised elektroonikajäätmed tuleks viia sobivasse jäätmete kogumisjaama. Jäätmejaamade asukohad leiab siit.

3. Andmete kaitse ja töötlemise põhimõtted

3.1 Müüja tagab Ostja andmete sh. isikuandmete kaitse ja kasutamise privaatsuspoliitika tingimuste kohaselt ette nähtud korras. Ostja kinnitab, et on tutvunud ja nõus privaatsuspoliitika tingimustega. Lähtudes kehtivatest õigusaktidest ja privaatsuspoliitika tingimustes sätestatust, on Müüjal, Ostja nõusolekuta, õigus töödelda andmeid (sealhulgas isikuandmeid) ulatuses, mis on vajalik e-poes kasutamiseks, Müügilepingu täitmiseks või Müügilepingu täitmise tagamiseks. Muuhulgas on eeltoodust tulenevalt Müüjal eraldiseisva nõusolekuta õigus: saata Ostjale e-poe teenuste kasutamisega seonduvaid teateid, sh. teateid, mille saatmine on e-poe kasutajate turvalisuse huvides; säilitada Ostjate paremaks teenindamiseks ja tehingute tõendamiseks e-poodi sisseloginud Ostja tellimuste andmed, sh mõistliku tähtaja jooksul ka nende tellimuste kohta, mida Ostja sessiooni käigus ei lõpetanud.

3.2 Kui Ostja on andnud Kliendilepingu sõlmimisel või muul viisil Ostja poolt tema nõusoleku andmist kinnitava tahteavalduse tegemisega (nt iseteeninduses) nõusoleku andmete turunduslikuks kasutamiseks, kasutab Müüja neid andmeid privaatsuspoliitika fikseeritud tingimustel ja eesmärgil sh. ka Ostjale teenuste ja kaupade personaalsete otseturundus-, kampaania- ja sooduspakkumiste edastamiseks elektroonilisel teel (nt e-posti või SMS´iga).

3.3 Ostjal on igal ajahetkel õigus võtta andmete turunduslikuks kasutamiseks antud nõusolek tagasi, saates Müüjale vastavasisulise e-kirja või edasiste otseturustuspakkumiste saamisest keeldumiseks järgides tema e-postile aadressile saadetud otseturustuspakkumises olevat juhist.

4. Remondi – ja garantiitingimused

4.1 Airwave OÜ müüdud toodetele kehtib võlaõigusseadusest tulenevalt kaheaastasele pretensiooni esitamise õigus. Kui oled ostetud kaupa tavapäraselt kasutanud ja õigesti hooldanud, kuid sellel ilmneb puudus, on Sul õigus esitada kauplejale pretensioon kahe aasta jooksul alates ostu tegemisest. Soomes on pretensiooni esitamise aeg kuni 30 kuud või kuni kauba müümiseni lõppkliendile, lähtudes sellest, kumb tähtaeg on lühem. Kaebuse esitamiseks otsi üles kauba ostutšekk, leping või mõni muu ostu tõendav dokument. Ära kasuta puudusega toodet edasi, sest sedasi võid defekti süvendada. Puudusega kauba korral on Sul õigus nõuda kauplejalt esmalt asja tasuta parandamist või selle asendamist uue kaubaga. See, kumb variant on sobivam, lepitakse poolte vahel kokku, kuid reeglina valib OÜ Airwave ise, kas ta asendab tootmisveaga kauba uue kaubaga või tarnib varuosa.

4.2 Kui müüjal on põhjust kahelda, kas kaubal ilmnenud puudus on tingitud tootmispraagist või olete Teie selle põhjustanud, tõendavad vea tekkepõhjuseid asjatundjad. Kui ost on sooritatud:
a) enne 1. jaanuari 2022, siis on puuduse tekkimise põhjuste tõendamise kohustus 6 kuu jooksul pärast ostu tegemist müüjal, hiljem tuleb tõendamisega seonduv müüjaga kokku leppida.
b) pärast 1. jaanuari 2022, siis on puuduse tekkimise põhjuste tõendamise kohustus 1. aasta  jooksul pärast ostu tegemist müüjal, hiljem tuleb tõendamisega seonduv müüjaga kokku leppida.

4.3 Garantiikohustuse tekke eelduseks on Toote Edasimüüja nõuetekohane paigaldus (Sertifitseeritud paigaldus) ja õige kasutamine Lõpptarbija poolt (kasutusjuhendile vastav). Garantiikohustust ei teki, kui Toote mittevastavuse lepinguga põhjustas:
a) Loomulik kulumine;
b) Ebaõige paigaldamine või kui Toodet paigaldas vastavat kutsekvalifikatsiooni mitte omav isik või tehti seda tema vastutusel;
c) Ostja poolne lõpptarbija hooletus või ebapiisav järelevalve või hooldus;
d) Äike või mõni muu loodusnähtus (force majeure);
e) Toodet on kasutatud lõpptarbija poolt selleks mitte ettenähtud eesmärkidel ja/või viisil;
f) Toodet on garantiiaja jooksul remontinud või parandanud isik, kes ei oma vastavat kutsekvalifikatsiooni või tunnistust;
g) Ostja on iseseisvalt Toodet täiendanud või modifitseerinud;
h) Tooted ja detailid, mille seerianumbrid, kontrollkleebised või markeerivad kleebised on rikutud, vahetatud või eemaldatud;
i) Voolukõikumine (ala – või ülepinge);

5. Garantiikohustuse sisu

5.1 Toote mittetöötava Osa või tehase defekti väljaselgitamine kuulub Toote paigaldanud ettevõtte (Edasimüüja) kompetentsi ning on nimetatud ettevõtte riisiko.

5.2 Garantiikohustus hõlmab üksnes garantii korras välja vahetamisele kuuluvat mitte-töötavat Osa (varuosa).

5.3 Kulud, mis seonduvad mitte töötava osa defekteerimise/väljaselgitamise, transpordiga ning Toote/Osa välja vahetamisga ei ole hõlmatud garantiikohustusega ning kuuluvad Edasimüüja poolt hüvitamisele va. ainult Juhul kui Tootja tehas on teinud toote/komponendi kohta tagasikutsumise st. kompenseerib defekt-toote kulu.

5.4 Maaletooja ei vastuta Ostja ega kolmandate isikute ees mistahes kaudsete kahjude eest. Garantiikohustuse puhul tarnib maaletooja mitte töötava Osa enda kulul lühima võimaliku aja jooksul, maaletooja lattu;

5.5 Õigusaktidest tulenevalt või muul moel ettenähtud garantiid, tingimused ja muud sätted välistatakse, välja arvatud sellised, mida ei ole võimalik välistada õigusaktidest tulenevatel põhjustel;

5.6 Kahtluse korral, et Toode on paigaldatud mittevastavuses paigaldusjuhendiga või on esinenud muud garantiikohustust välistavad asjaolud, jätab Maaletooja garantiijuhtumi korral endale õiguse teostada kontrolli mittetöötava Toote/Osa üle. Samuti on Maaletoojal õigus kaasata vastavaks kontrolliks omal vabal valikul ekspert.

5.7 Juhul, kui Maaletooja ja/või eksperdi teostatava ülevaatuse käigus ilmneb, et Toode ei ole defektne või toote korrapärast kasutamist takistavad vead projekteerimisel, paigaldusel või häälestamisel, koostab Maaletooja või esindaja ülevaatusakti, kus fikseeritakse ülevaatus tulemused ning Maaletooja/Edasimüüja ettekirjutised. Edasimüüja/Lõpptarbija kohustub tasuma kõikide Toote ülevaatamisega seotud kulude eest Maaletoojale, vastavalt Maaletooja poolt esitatud arvele ning täitma Maaletooja ettekirjutused enda kulul lühima võimaliku aja jooksul. (max 5 päeva jooksul)

5.8 Maaletooja võib taganeda garantiikohustuse täitmisest sõltuvalt ülevaatuse käigus tehtud ettekirjutuste tõsidusest ka ajutiselt, kuni Maaletooja poolsete ettekirjutuste täitmiseni Edasimüüja/Lõpptarbija poolt, või jäädavalt.

5.9 Garantii menetlemise aluseks on müügiarve, seerianumber ja toote täpne mark ning korrektselt täidetud reklamatsioonileht.

5.10 Toote rikke kõrvaldamiseks vajaminevad varuosad (Toote osad) väljastatakse arve alusel, maksetähtajaga 7 päeva või krediidi puudumisel ettemaksuga.

5.11 Vahetatud varuosa koos nõuetekohaselt täidetud reklamatsioonilehega (kodulehel) tuleb tagastada Airwave OÜ hooldusosakonda (Kesk-Sõjamäe 7) hiljemalt arve maksetähtajaks.

5.12 Juhul kui Edasimüüja on tagastatud defektse detaili/toote ning reklamatsioonileht vastavad garantiitingimustele, väljastab Müüja peale defektse detaili/toote tagastamist ning korrektselt täidetud reklamatsioonilehe saamist kreeditarve.

5.13 Tähtaegselt tagastamata varuosade ja/või reklamatsioonilehe puhul kuulub arve tasumisele ning hilisemaid pretensioone ei rahuldata.

5.14 Hilisem Toote või Tooteosa tagastamine ei vabasta Ostjat maksekohustusest.

5.15 Vastavalt võimalusele ja kokkuleppel võib Maaletooja defekteerida, remontida või parandada defektse Toote tasu eest ise. Tasu nimetatud tööde eest võetakse vastavalt kehtivale OÜ Airwave  hooldus- ning avariitöödehinnakirjale.

5.16 Kui Edasimüüja ettevõte on pankrotistunud või ei täida Tootja-Maaletooja poolseid paigaldus/garantiikohustusi võtke ühendust meilil: hooldus@airwave.ee ja soovitame Teile antud piirkonnas uut Edasimüüjat.

Maaletooja (Airwave OÜ) on seadme paigaldusettevõttele tarninud/müünud ettevõte.

Edasimüüja/Paigaldus ettevõte on lõppkliendile maaletooja poolt tarnitud seadmed müünud ja paigalduse/hoolduse teostanud juriidiline isik, kes omab vastava kvalifikatsiooniga kutsetunnistust ja valdkonna tegevusluba.

Lõpptarbija on lõplik OÜ Airwave poolt tarnitud seadmete kasutaja, objektil kus seadmed töötavad.

https://ttja.ee/eraklient/tarbija-oigused/tarbija-oigused-ja-kohustused/puudusega-toode-muugigarantii

Soovitused lõppkliendile ja kvaliteetse hoolduse kasud

  • Korrektselt hooldatud kütte- või jahutusseade säilitab passistatud võimekuse aastateks.
  • Hooldatud soojuspump töötab alati säästlikult ja efektiivselt.
  • Hooldustööd aitavad vältida ja ennetada seadmete rikkeid.

6. Muud tingimused

6.1 Tootepildid on illustratiivse tähendusega.

6.2 Kaupade hinnad ning saadavus võivad muutuda ette teatamata. Antud juhul jätab Airwave OÜ endale õiguse loobuda müügist ning tagastada Ostjale raha tema arvelduskontole mõistlikult vajaliku aja jooksul.

6.3 Airwave OÜ e-pood jätab endale õiguse loobuda müügist, kui Kaubaga on juhtunud mõni järgnevatest probleemidest: on juhtunud inimlik eksitus hinna sisestamisel või tehniline viga süsteemis (näiteks kui 400 EUR'i maksev soojuspump on müügis 40 EUR'iga, on tegemist ilmselge veaga. Sellest tulenevalt eeldame, et Ostja peaks aru saama, et tegemist on veaga ja toode ei kuulu sellise hinnaga müümisele).

6.4 Toote infot kontrollitakse ja täiustatakse regulaarselt. Andmed võivad olla peale Ostja viimast külastust uuenenud. Seoses tootjate andmekaartide puudulikkusega, võib Airwave OÜ e-poe toote infos esineda ebatäpsusi. Antud juhul Airwave OÜ e-pood ei võta vastutust toote andmete õigsuses. Soovitame Ostjal siiski enne ostu sooritamist võimalusel kontrollida tooteinfo täpsust Airwave OÜ klienditeeninduse telefonil +372 600 0970.

Mida hoolduse raames tehakse?

  1. Tarbevee mahuti anoodi- ja paisupaagi rõhkude kontroll (maasoojus- ja õhk-vesi soojuspumbad).
  2. Siseosa filtrite kontroll ja puhastamine.
  3. Soojusvaheti ülevaatus, tsirkulatsioonipumba, mudafiltri ja veevooluanduri avamist ja puhastamist.
  4. Välisosa soojusvaheti ülevaatus (v.a. maasoojuspump) ja maasoojuspumba maakontuuri mudafiltri puhastamist.
  5. Elektrikontaktide- ja signaalide liikumise kontroll.
  6. Külmaaine temperatuuride ja rõhkude kontroll (v.a. maasoojuspump).Seadmete visuaalne ülevaatus ja töörežiimide kontroll.

7. Tingimuste kehtivus

7.1 Käesolevad müüja e-poe tingimused on kehtivad alates 09.06.2025.